2012年4月23日 星期一

沉底中獎

23-4-2012  (農曆四月初三)
今日心大心細,去唔去釣魚呢!卒支師傅偉來電,問今晚制唔制,比佢一問,我嘅答案當然係制喇;一手攞起D釣魚架生,跟住去街市攞埋蝦就直跴主場喇。
19:10落到去,流水都幾急吓,咁我就喺躉頭開竿,過咗冇奈師傅偉都到咗,佢就例牌喺橋面釣鱸,擺好個陣就喺度吹水,特然我沉底枝竿響鉸,我即刻執起枝竿,等佢再食深D果吓就抽竿,中咗!我就快速攪咗五六吓,嗯!有D力喎,唔似牛屎,咁我就唯有頂幾秒先喇,跟住再攪幾野,又頂一陣,條魚想向樁柱衝,我就邊頂邊拉,追返幾手,一見條魚出番黎就唔客氣喇,又使出絕招「無敵風火輪」,一路將條魚攪上水面,唔怪得片得咁犀利喇,原來係斤幾重嘅牙點,師傅偉己經落咗撈箕一野就上水喇,將條魚落好生扣就繼續。
一路釣到21:20,師傅偉連起兩條鱸,我見橋面咁好魚,速速轉陣上埋橋面搏殺,搬咗上去冇幾奈又比我中多條鱸喎,呢次即入冰箱,因為時間都差唔多喇,見好就收,有魚留番聽日釣,執埋D架生就去宵夜囉!
番到屋企,三公主啱啱去完台灣番黎,咁就揾佢同我影將相。


今晚釣沉底中獎,牙點斤幾。

大人話:「係囉,釣多D呢D魚吖嘛」!
佢以為釣魚可以簡黎釣喎,真係比佢笑鬼屎。


又牙點又花鱸今晚都算大豐收。

日日有咁好魚就正喇~   牙點斤幾X1
花鱸斤幾X3


21-4-2012  (農曆四月初一)
登埋前晚中果兩條爛鬼鱸魚(大人話)先。

沒有留言:

張貼留言