2012年4月26日 星期四

獨鬥三斤紅鮋

26-4-2012  (農曆四月初六)  大東南風
今晚我嘅釣友師傅偉有飯局,咁我就單拖落主場;去街市執廿隻生蝦,落到去都未夠18:30。
啱啱起流,出面又大風,咁我就喺躉頭擺陣,落餌冇奈釣鱸枝竿比魚拉咗一吓,我即刻攞埋撈箕過去,一執起枝竿條魚以經中咗,順勢攪幾吓,唔係大野,好快就撈箕上水喇,係斤幾嘅小鱸,解勾落埋生扣,一腳踢,勾隻生蝦再釣過。
20:40見D流慢咗D,咁我就放番枝沉底竿搏吓符碌先;坐低唔夠三分鐘,釣沉底果枝竿個鉸〝烈烈〞響咗一吓,我坐喺則邊,好快就拎起枝竿,說時遲那時快,條魚拖咗兩吓就發力搶餌喇,我就狠狠咁往上一抽,中咗!慣性動作連攪七八吓,嘩!!有D斤両喎~條魚想標番落底,我就頂到行,一路頂一路往上提竿,發覺條魚冇
力果吓,又快速收佢十吓八吓,仲要將條魚帶離樁柱位,一出咗黎條魚見光就發哂茅,開尾向外面衝,喺呢個位置我就定當喇,唔再夾硬頂,咁就放番幾呎繩佢走吓,當佢一慢落黎果吓,我就左頂左收,右頂又收,幾招就將條魚拉到上水面,嗯!!紅鮋黎喎,都有兩三斤,速落撈箕上水,落埋生扣,即刻落餌睇仲有冇先!
一路釣到21:30,D風好似越吹越勁咁,海面都起哂湧,既然都以經有收穫喇,咁見好就收,執齊架生同魚獲,早D去宵夜喇喂!

番到屋企又向大人耀武揚威一番。

而花鱸係每次嘅釣胆黎

又準備劏魚~紅鮋兩斤十三X1
花鱸斤幾X1      



沒有留言:

張貼留言