2012年4月10日 星期二

水口暖番些少D大鱸先肯開口

10-4-2012  (農曆三月二十) 
幾日冇釣魚,手都痕埋,約咗師傅偉,跟住就落街市買蝦。
19:15到主場,流水剛起,嗱嗱聲開好竿,坐定定等運到;一路D流水都好急吓,過咗兩個鐘,三枝竿郁都冇郁過,呢個時候師傅偉黎到喇,佢就開一枝竿釣鱸,仲要喺車上面
眼瞓,特然見佢由車度跳出黎,執起枝竿,一抽跟住就中魚,好順咁攪到上黎,斤零花鱸,我同佢撈魚,當我將條魚落緊生扣果時,佢又話中魚喎,我又要同佢撈魚;攪掂哂想話坐低抖抖,呢次輪到我枝竿郁喇,我快手執起枝竿,條魚以經發力,我順勢往上一頂,跟住快速攪咗四五吓,條魚有番D力水,一慢落黎就比佢鐘頭落番去,咁我梗係放番多少比佢走吓,點知好好彩,條魚係咁向外標,我就住再放多野繩比佢,跟手開始收繩喇,收吓放吓條魚都係喺出面飛,足足玩咗成分幾鐘,師傅偉已經揸定個撈箕喺度等,仲話快D收佢上黎喇,玩爆咀今晚又瞓唔著喇,我唯有收佢埋黎,上咗水,落埋生扣,望吓個錶,我地中三條魚都係廿分鐘度咋,跟住落黎又靜哂;22:00見大家都有魚中,咁就齊齊執埋D架生走人去食宵夜喇。

開始有回頭花鱸釣喇!

其實成晚都係釣果廿分鐘。

呢兩條鱸仔都有斤幾重

廿分鐘嘅收穫:大鱸X1四斤半。
鱸仔X2斤幾。



沒有留言:

張貼留言