2012年4月16日 星期一

剩係轉流果吓先開口

16-4-2012  (農曆三月廿六)
兩日都落雨,今日較為好天,即刻走去買十零廿隻蝦,18:30落到主場,見以經有三四個釣友喺度釣緊,咁我就揾個靚位開好竿,呢個時候D流開始慢落黎,過咗一陣,見枝竿頭拉咗一吓,我一執起枝竿就抽,中咗,好細條,幾吓手腳就將條鱸仔上水,費事洗撈箕,一野就掟佢上黎,半斤鱸仔,落好生扣,落餌繼續。
又過咗一陣,行過去睇吓枝沉底隻蝦有冇比蟹化餌先,當我攪緊上黎嘅時候,聽到剛才中魚果枝竿響哂鉸,我就立即放低枝沉底竿,飛埋去執起響鉸果枝竿,點知條魚好快咁包咗樁,開頭仲感覺到佢喺度,三四秒之後就郁都唔郁,噢!!〝斷咗〞唯有屎屎氣收番D線上黎,手震震咁挷過勾再釣過。
落咗餌唔夠五分鐘,竿頭又拉咗吓,我執番起枝竿先,再慢慢收線,一緊條魚就發力喇,順勢一抽,中咗!呢條都有D力喎,攪咗幾吓,就就佢又攪幾吓,唔使一分鐘,條魚就比我拉到上水面,我見條花鱸都有兩斤幾,都係落撈箕揾陣D,上咗水落好生扣,落餌繼續。
跟住落黎就到「蛇仔明」中斤頭細鱗,「呀廖」又中條斤幾花鱸,跟住落黎流水已轉,D魚又收哂口,兩個鐘郁都未郁過,我釣到22:30就執野走人去宵夜喇。


D爛鬼鱸魚(大人話)係食轉流果吓。

花鱸X3,(兩斤半、斤半、半斤)


沒有留言:

張貼留言