2012年4月12日 星期四

力拼八斤大花鱸

12-4-2012  (農曆三月廿二)
今晚食過番尋味,買咗蝦就直跴主場,師傅偉唔得閒,所以今次我要單打獨鬥!
19:00落到去見係流尾,嗱嗱聲開好竿,諗住D魚會開口,點知等到轉哂流,三枝竿原封不動;見D流水開始大咗,咁就唯有將架生搬番去入面D躉頭度釣;今日天氣開始熱,攪惦哂都成身汗,坐低想話飲啖水,特然聽到鉸響,我就用九秒九嘅速度標埋去執起枝竿,呢個時候枝竿以經比條魚拉到彎哂,我就即刻往上一抽,諗住先攪幾吓,但感覺到條魚線Hi住樁,咁我就唔敢收繩,唯有頂陣先喇,頂咗四五秒,咁都唔係辨法過喎,跟住改變戰畧,鬆番D比佢,一鬆之下,果然條魚就轉頭游番出黎,咁我就順勢快速攪咗十幾吓,條魚亦不甘示弱,又發力向D樁柱間標埋去;我開頭以為條魚都係兩三斤啫,但係條魚喺呢一衝,我就知係大野喇,即時打醒十二分精神,同一時間就鬆番幾呎佢走吓,跟手就連頂帶攪,又將條魚帶番出黎,出咗黎我就定喇,一路上上落落幾回合,卒之見魚喇,〝幣加伙〞...枝撈箕唔喺旁邊添,點樣上魚呢,慢一慢又比條魚鐘番落去,又要費一輪功夫先至將條魚再拉番上水面,〝唔怕!有辨法〞我即刻將條魚,沿住個躉邊,一路帶過去,途中條魚都有兩三次嘅反抗,我好小心咁帶到埋放撈箕果度,仲要伸長隻手先至〝O〞到,一落撈箕就上水,嘩!!睇落都有七八斤喎!將條魚落好生扣,我就坐低抖順條氣飲番啖水先,跟住剪去Hi花咗果D魚線,挷過勾,再落餌繼續。
望吓個錶已經21:00,番到屋企呢條魚都有排攪,都係早D執野走人去宵夜好過囉!


咁早番到去,大人仲未瞓,仲同我影埋相添。

咁大條花鱸,好野呀呢!

過磅八斤四、80Cm



沒有留言:

張貼留言