2012年4月24日 星期二

大鱸轉過頭又番黎

24-4-2012  (農曆四月初四)
今日臨去釣魚果時,烏天黑地,好似想落雨咁,不過未落出,唔理三七廿一喇,有理冇理,執埋架生,落渣華道街市攞蝦,跟住就直跴主場。
一到主場,流水剛起,即刻喺躉頭開竿,19:10先中一條四斤花鱸,過咗冇奈再中條斤零嘅;呢個時候,師傅偉又到咗,佢開好竿就行過黎同我吹水,佢話依家咁行流,唔方有魚開口喇,話口未完,佢枝竿就響鉸喇,佢三步
埋兩步過番去執起技竿,一抽就中,上黎係唔夠半斤嘅花鱸,解勾揼番落海,等養大D先再釣番佢。
又過咗一陣,我就悶到行行企企,望過去師傅偉度,見佢喺度搏緊命,嗯!!中大野喎~咁我就攞埋撈箕過去幫拖,行到過去見佢停哂手嘅,但係見枝竿仲係彎哂喎,哈哈!!條魚包咗樁,佢就鬆吓收吓,條魚此終都唔肯番出黎,我就梗係比D鼓勵性嘅說話佢喇~比D耐性,條魚一日唔走,實會比你拉番出黎嘅,講完我就行番去自已果邊;大約過咗十幾分鐘,見佢企番起身頂魚喎!卒知比佢拉番出黎,我做魚僮,撈箕上水又係四斤花鱸,落好生扣攪掂哂,又回復番平靜。
一路釣到轉埋流,幾枝竿都冇再郁過,22:15執野走人,早D去宵夜好過喇。
番到屋企兩隻貓咪咪咁叫,嘈醒咗大人,咁就順便同我影幾幅相先喇。


兩條都差唔多大喎!

呢條就細咗DD。

又有排劏喇。


沒有留言:

張貼留言