2012年4月13日 星期五

破自己主場記錄中十一斤花鱸

13-4-2012  (農曆三月廿三)

噚晚咁早走,今日一於約埋師傅偉去釣過,佢就去簡蝦先,跟住我去攞,今次佢買咗50蚊蝦,都唔知買咁多黎做,實釣唔哂,霖走實倒落海餵魚,嘥哂D野!
我就18:30到主場,D流水好慢,開好竿,坐定吹吓海風真係舒服;等到20:00師傅偉都黎埋,我三枝竿郁都未郁過,過咗一陣,D流停哂,咁我就將D架生搬入去躉頭位,即係噚晚中八斤花鱸果度,睇有冇運行先。
過咗一陣就開始行流喇,我就金睛火眼咁
到實幾枝竿,其中一枝好快咁比魚拉咗一吓,我即刻執起枝竿,條魚想發力,我比佢更快,一抽就即攪咗五六吓,好順喎!再一頂就直收上水面,跟住撈箕上水,係兩斤嘅花鱸仔,落埋生扣,再落餌繼續;喺呢個時候,師傅偉又中條兩斤嘅花鱸仔,靜咗一陣,我枝竿又有魚訊喇,拉咗兩吓,我執起枝竿條魚已經發力,順勢一抽,中咗!!但係感覺又Hi住樁,唔怕~頂陣先,跟住鬆一鬆繩,條魚就出番黎,我就把握呢個机會,個人向後行咗幾步,將條魚由樁柱位拉出黎,再收繩,嘩!!好重嘅拉力,机乎攪唔郁,〝大野〞!我只好再靠邊住後行,好彩枝竿夠力,卒之比我拖咗出黎,見魚喇,好巨型嘅魚影,即刻叫師傅偉過黎幫拖,條魚一見光就想開尾,我唯一可以做嘅就係放繩,放咗七八呎,又收番佢上黎,佢又標番落去,如是者都有三四個回合,最後佢知走唔甩喇,反肚投降,今次好彩有師傅偉幫手撈魚,上咗水睇清楚,條魚又肥又大,起碼十斤,我同佢落兩個生扣。
時間過得真快,咁快就23:00點嗱,我地都有中魚,咁就執埋D架生,一齊去宵夜喇。

番到屋企專登大大聲嘈醒大人,等佢同我影相。

抽高D唔會摭住塊面。

越拎越攰,要兩隻手抽住先至得。


哈哈!!仲有兩條兩斤小鱸。

今晚嘅收穫都唔錯,尤其是條十一斤嘅花鱸,因為係破咗我自己喺主場嘅記錄,真開心。

長度係 88Cm



沒有留言:

張貼留言