2017年5月17日 星期三

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第五日)

17-5-2017  (第五日)
日我地隻遊輪喺07:00會到達「羅得島」泊岸,上午上岸參觀大教長宮,下午自由活動,逛吓舊城區,買吓地道特色手信,喺17:30啓航
上五點半起床,梳洗好就去餐廳食早餐,今次我食碗湯米就飽
 遊輪以經泊咗埋「羅德島」,呢個島喺1988年被列為世界文化遺產,係愛琴海地區文明嘅起源地之一,有相當古老嘅神話傳說,而島上保留咗好多中世紀嘅建築添。
 食咗早餐就到五樓會議廳等齊人準備落船。
 落咗船就乘坐黎接我地架旅遊巴,先去參觀位於山頂嘅「衛城」。
 由山下望到山上嘅衛城古城牆。
 旅遊巴往上駛,途中都見有白屋群。
 落咗車,領隊話認住呢棵心形樹,參觀完喺番呢度集合。
 跟住就自由活動,因上山都仲有一段斜路同石階要行,所以有D行動唔係咁方便嘅遊客,租用鱸仔代步。
 我同大人梗係徒步而行喇!





















途中都有D靚景同好有特色嘅房屋比我地睇吓。



 唔駛半個鐘就上到黎「衛城」最高點。
 都係得番D石柱可以影吓相。



 仲有D未裝碪好嘅石頭。






 山下面呢個海灣嘅境色都唔錯。

 充滿地中海風情嘅白屋仔。




 睇完衛城果堆爛鬼野就沿路落番去集合點。
 一路行一路影吓相。

 大人話要同D驢仔影番張相喎!
 呢個肥妹咩到隻驢子屎屎吓。
 喺集合點等齊人就上番車,由衛城番落去舊城區。



 行車途中。







 落咗車就沿住呢條路入舊城。



 參觀充滿中世紀時期古典建築風格嘅「大教長宮」。
 城樓充滿中世紀嘅古典風格。


 唔講咁多,慢慢細心欣賞。














 參觀完舊城區就上番船,番房休息一陣,洗過手面準備去食午餐。
 每日房務員都會將D大毛巾,摺成各式各樣形狀放喺床上。
 夠鐘就上四摟食自助午餐,呢幾日我鐘意咗食沙律喎!
 大人都食咗一大碟沙律。
 肉就梗係我至愛。
 三文魚海鮮湯。
 嘆埋杯泡沫架啡就飽飽囉。
 食咗午餐就落船自由活動。
 我地由碼頭行番入去舊城區。

 呢個海豚嘅銅雕塑又幾別緻喎。

 遠望舊城區。


 沙灘漫步。
 今次入舊城區唔係參觀,而係閒逛搜羅特色手信。


 今朝D商店都未開門營業,依家晏晝就成行成市。
 大人話呢間店舖好老實,老板又好人。
 喺度買咗好多野。
 老板要同我地影番張相留念喎!
 行到有D口喝添,買杯雪糕嘆吓先。


 揾撻冇咁曬嘅位置坐低慢慢嘆。
 繼續週圍逛吓,再睇有冇D平靚正嘅野買。





 乜都影一餐。

 大人話:呢D水用黎洗手,唔飲得架;你詁我儍嘅咩,作吓狀之嘛~
 好有特色嘅水龍頭。
 行咗兩個幾鐘,今日都差唔多喇,上番船先。
 買野係最開心嘅!


 番房放低D戰利品,上九樓嘆杯下午茶。

 呢個時候,隻遊輪開始離開「羅德島」。

 飲咗下午茶就喺船上四圍逛吓。
 晚餐冇乜胃口,只係食咗D沙律,食個包,飲杯雜果賓治就一餐;食飽同D老友喺餐廳度吹水,到九點幾先各自番房休息。
聽日早上遊輪會先埋「克里特島」,可以自費參觀古希臘嘅皇宮遺址,三小時活動,收歐元EUR67,唔參加嘅可自由活動,漫遊市中心逛街;中午離開克里特島往今次旅程主打嘅目的地「聖淘維尼島」,漫遊島上山城「伊亞」,欣賞果度著名嘅藍天白屋。

沒有留言:

張貼留言