2017年5月18日 星期四

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第六日)

18-5-2017  (第六日)
日早上遊輪會先埋「克里特島」,可以自費參觀古希臘嘅皇宮遺址,三小時活動,收歐元EUR67,唔參加嘅可自由活動,漫遊市中心逛街;中午離開克里特島往今次旅程主打嘅目的地「聖淘維尼島」,漫遊島上山城「伊亞」,欣賞果度著名嘅藍天白屋。


點半起床,梳洗好就上四樓食早餐,試吓整個中式杯麵食吓
 好過成日食埋D西式早餐吖。
 船己到達「克里特島」泊岸,一個碼頭泊兩架船都得,遲利!話說呢個島係愛琴海最大嘅島嶼,亦係公元前五世紀一個重要文明嘅發源地,留低咗唔少嘅古蹟遺址。
 上五樓等排落船。
 次都係冇人自費參觀島上嘅古希臘嘅皇宮遺址,所以領隊就帶我地去另外一處地方逛吓。


 出咗碼頭,首先坐公共巴士EUR5歐羅到公園。




 到咗公園入口領隊去買票入場,點知售票處話今日園區免費參觀,呵呵~我地有運呀!
 咁就唔客氣喇,入去逛吓先。
 今日可能係呢度唔知咩節日,所以免入場費,有好多班小學生都黎參觀。
 園內規定外來嘅導遊唔准向客人講解,開頭我地個領隊想靜靜雞用無線耳机同我地講解,點知都比園內嘅斗察禁止,咁我地為有自由週圍逛吓囉。
 園內都有D古蹟睇吓,不過因為冇人解釋,所以都唔知呢D古建築係乜東東。
 唔駛錢冇乜所謂喇,見有野就影吓囉。






























 睇完古蹟,准備行番出門口,特然聽到有雀鳥好大聲咁叫,原來有幾隻孔雀喺樹上。




須然冇咩好野參觀,不過當晨運,呼吸吓新鮮空氣都好吖。
 逛完公園,坐番公共巴士番碼頭。


 上番船,房務員今次同我地將浴巾摺成白天鵝。
 喺房間內休息咗陣就準備食午餐。
 每日自助餐嘅食材都唔同。





 呢個餅唔錯。
 食飽又喺船度四圍行吓。




 由房中望出窗外,我地架遊輪以經駛近「聖淘維尼島」。




  隻遊輪泊咗喺海中間,要用小艇送我地上岸。
 喺二樓出口落咗小艇,我就簡咗去上層坐。


 都載幾多人喎,好彩坐上層,因為露天,空氣都會清新D。








 「聖淘維尼島」上嘅城市係沿住陡峭嘅山坡而建,所有D屋都漆成白色,而且風格各異,形成獨特嘅山城。









經大約十分鐘度就埋到岸。




 上咗岸再轉乘旅遊巴,往島上最著名嘅山城「伊亞」遊覽。




 沿途車路都係九曲十三灣咁上山。
 由高處望番落去仲可以見到我地隻遊輪。


 旅遊巴繼續前進










喺車上偷影呢間酒店內嘅泳池。



 開始見到D特色白屋喇!





















 大約45分鐘車程,就到咗呢個「伊亞」山城喇。
 一落車人人都發哂狂咁影D景色。
 唔講咁多,欣賞吓D咁靚嘅風景先。
 獵影白屋藍天,感受地中海風情。










 遊人如鰂,要影靚景,有時仲要排隊添喎~






 揾到有利嘅位置就狂影多幾幅靚相。
 







































































 影咗幾寨,再行過D睇有冇新發現。




 行落幾級又揾到個有利位置。















都影得差唔多喇,逛吓商店先。






 夠鐘就上番旅遊巴往碼頭。














 到咗碼頭上駁船番上遊輪。








 番上遊輪入房洗個手面就去食晚餐,今次我選擇咗喺四樓食有待應招呼嘅套餐,有湯,有前菜,有飯後甜品;點解今次唔食自助餐呢,因為今日餐單有我最鐘意食嘅牛扒吖嘛!
 牛扒五成熟,要求唔高,不過不失喇。






 食埋甜品(雪糕)就飽飽囉;同D老友傾咗陣就番房休息喇!
聽日會離開住咗四日嘅遊輪,喺比雷埃夫斯嘅「拉夫里翁」辦理離船手續;參觀柯林斯運河;到邁錫尼遊覽古城,參觀阿格曼農宮殿陵墓。

沒有留言:

張貼留言