2017年5月20日 星期六

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第八日)

20-5-2017  (第八日)
日我地連同架旅遊巴一齊上船往「金索斯島」,上沉船灣觀景台,鳥瞰整個沉船灣
上八時起床,梳洗好就準備去食早餐。
 10:00先至離開酒店,仲有大把時間,慢慢先去食早餐都未遲。
 喺我地房間嘅露台影吓相先。

 出酒店行過隔離就係餐廳。
 早餐我都係食個包,兩隻煎旦加杯咖啡就攪掂。

 10:00上車出發往基利尼碼頭。

 一小時車程就到咗基利尼碼頭。


























未夠鐘登船,喺碼頭附近逛吓。
 漫步沙灘。


 參觀吓當地魚民生活。
 漁夫向我展示剛捕獲嘅海鮮。
 漁夫正在整理緊D魚網。

 個漁夫仲叫我同佢影番幅合照。
 喺碼頭週圍逛吓先。




 一陣我地就係乘搭呢隻船往「扎金索斯島」,連架旅遊巴都上埋船架。






 夠鐘上船喇,人車分離登船。

 上咗船又四圍參觀吓。





















連狗狗都可以登船。

 玩吓希臘國旗先。
 大人話呢度好似個巨形泳池咁樣。
























 船上有靚車展覽。
 行到攰揾個位坐低抖吓。


 約一小時航程就到咗「扎金索斯島」。

 上咗岸等齊人先。

 上番跟我地同船過黎架旅遊巴就往市內觀光。
 整座「扎金索斯島」,草木葱綠,谷地肥沃,擁有壯美嘅海灘,呢度仲會叫做「海龜島」,因為有一段海岸沙灘,係愛奧尼亞嘅地中海龜產卵保護區。



 呢度影D相,幅幅都可以做名信片。



 落咗車就一路行一路影,行過去餐廳食午餐。



 呢D地道餐,淺嚐就可以。

 雞腿餐。

 嚓喇喂~
 飯後果。
 食飽飽就上車往韓劇太陽的後裔嘅拍攝場地,「沉船灣觀景台」。



 到咗「沉船灣觀景台」,由高處望落沉船灣,十分之壯觀。

 用自拍神捧伸長出去就影到沙灘上嘅破爛沉船喇!


 見到咁靚嘅蔚藍海水,我不其言咁影咗多張照片。








 見冇乜人,再出去影過,今次影埋自己。


 附近都有D土特產攤檔。
 鬍鬚佬呢檔蜂蜜就最好生意。

 外圍D風景都唔錯。




 行番去集合點齊人上車番酒店。

 今次入住呢間酒店會連住兩晚。
 攞咗房間,放低行理,洗過手面就出去酒店附近果間超市逛吓。
 轉個灣就黎到呢間超市。
 好平呀,買買買。
 超市買完野就番酒店准備食晚餐。

 酒店內食自助晚餐。


 食飽就同D老友傾咗陣,跟住番房冲個凉,嘆番杯靚奶茶,上陣網就瞓覺喇。
聽日會坐小艇去沉船灣海灘登暢游,觀賞海邊D藍色洞穴。

沒有留言:

張貼留言