2017年5月21日 星期日

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第九日)

21-5-2017  (第九日)
今日上午會乘坐小艇往「沉船灣海灘」登岸,仲可以喺果個沙灘度游水,之後小艇會乘載我地去觀賞「藍洞」,位於島北部嘅東岸區,所謂(藍洞)其實係海邊一D小岩洞,岩石海水經陽光折射,洞內海水會變成奇異嘅藍色,因而得名;如果因天氣影響,大風大浪,小艇因安全理由不能出海,咁沉船灣同藍洞兩個景點都會取消。
早上七時起床,梳洗好去餐廳食過早餐,等候沉船灣遊覽船公司嘅來電,今天是否適宜出海,各人都在其待中,此時領隊電話響起,船公司話今早嘅天氣不適宜出海,為安全起見,决定取消今次嘅行程;咁冇計喇,專業船公司都話停航,我地出黎玩嘅冇理由要冒險架,我地嘅領隊話每人可以退回50歐羅比我地,另外改變行程,去沉船灣紀念公園「凱里觀景台」比我地遊覽吓。
九點上車出發去沉船灣紀念公園。


 好快就到咗目的地;呢個公園有座紀念碑,大慨刻上沙灘上果艘船係咩號,點樣預到風浪被打上海灘,同預難者嘅姓名等等。






















呢度仲有棵百年橄欖樹。
























沿著小路向崖邊行過去「凱里觀景台」。

 黎到崖邊「凱里觀景台」,居高臨下,睇吓藍洞嘅海岸,須然冇得近距離接觸,但係就寥勝於無吖。





 真係好大風吓,連大人嘅太陽眼鏡都吹咗落崖邊(請留意棵樹嘅左手面草叢間),佢懵盛盛都未察覺,後來想戴番先知唔見咗,好彩有團友話圍欄外草叢中見有副太陽眼鏡可能係佢掉失,行番去揾,果然係佢嘅,副太陽眼鏡喺崖邊搖搖欲墜,哈哈~我就好小心咁喺鉄網底下,揾到一個缺口,伸手出去小心咁拾番副眼鏡番黎,失而復得,大人笑呵呵!



 喺佈景拍照。
 好大棵仙人掌。

 同大人拾番副太陽眼鏡,心情即刻靚哂。

 領隊話仲有時間,離開「凱里觀景台」帶我地去附近一個靚景遊覽吓。

 落咗車,週圍逛。




 乜都影一餐。
 上番車住下一個景點,「廸奥尼修斯東正教堂」。


 喺番札金索斯島嘅市中心落車。
 噚日坐車經過呢度都影過,今日喺度行過,咁靚嘅景,梗係要同大人影番幅相喇。



 行咗一陣就到咗「廸奥尼修斯東正教堂」,我地就入去參觀吓。
 裏面充滿東正教嘅特色,金碧輝煌,可以拍照,不過禁止用閃灯。


 參觀完東正教堂出去外面逛吓。

 希臘國旗,迎風飄揚。
 又到食午餐嘅時間,都係去番噚日晏晝果間餐廳。
 坐定定,飲番杯水等食。
 生意好,老板娘盡領風騷。
 沙律一大盤。
 硬過石頭嘅麵包。
 大人最鐘意嘅肉醬意粉。
 同D老友影合照。

 飯後果。
 食飽飽番酒店,洗過手面,休息一陣就出街掃貨喇。
 横掂冇得去沉船灣海灘,每人回水50歐羅,用黎駛埋佢。
 逛完街番酒店,見仲未到食晚餐時間,咁就喺酒店巡視吓;露天泳池切於頂層。
 慢慢影吓相先。
 我地間酒店喺市區內算係高嘅建築物,可以盡覽全景。



 黃昏影岀黎更加靚。

 夠鐘落二樓餐廳食晚餐,都係自助餐。
 旅程以經接近尾聲,飲杯先;食飽飽番房整理好D行理,冲個涼,嘆番杯靚奶茶,上陣網就覺覺豬喇!
聽日係回港日,我地會乘搭番渡輪,由扎金索斯島往基利尼碼頭,再乘旅遊巴住雅典机場,先飛往土耳其伊斯坦堡,轉机再飛番香港。

沒有留言:

張貼留言