2017年5月19日 星期五

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第七日)

19-5-2017  (第七日)
日會離開住咗四日嘅遊輪,喺比雷埃夫斯嘅「拉夫里翁」辦理離船手續;參觀柯林斯運河;到邁錫尼遊覽古城,參觀阿格曼農宮殿陵墓。





















上5:45起床,遊輪以經到咗比雷埃夫斯嘅「拉夫里翁」泊岸。
 梳洗好就上四樓食早餐,今次我都係食個中式杯麵。
 大人就食個湯米粉。

 見仲未夠鐘落船,出板睇吓日出先。



 07:00辦妥離船手續,離開住咗四晚嘅「愛琴海遊輪」,上番黎接我地架旅遊巴,由拉夫里翁往今日第一個景點「柯林斯運河」。


 往「柯林斯運河」大約須要三個小時車程。




 唔塞車,唔駛兩個鐘就到咗「柯林斯運河」,呢條運河係横穿希臘柯林斯地峽嘅一條運河,佢將伯羅奔尼撒半島同希臘大陸分割開黎,運河從1881年到1893年建成,足足用咗12年先至起好,鑿入84米深嘅岩層,而運河內嘅水深達8米,寬24米,共長係6300米。























橋上有丐幫(吉卜賽人)喺度揾食,為安全計,我地影咗幾幅相就速速閃人喇!





















今日風和日麗,太陽曬到呢!!





















上番旅遊巴往下一個景點「邁石尼古城」。





一個鐘車程就到咗「邁石尼古城」。
 個太陽仲係追住我地黎曬。
 講到呢個「邁石尼古城」就犀利喇,被指為消失以久的「黃金城」,我地會參觀阿格曼農宮殿陵墓,呢個人物曾經率領希臘人攻打特洛伊城,當時設下木馬屠城記嘅英雄人物。
 條友仔咁巴閉,咁就要入去睇吓喇!

 陵墓入面空空如也,乜都冇,最特別嘅地方都係得個圓拱形嘅頂部。

 出番黎週圍逛吓先。
 有枝希臘國旗,梗係要攞黎影幅相喇。

 一路行過去博物館。

 原來阿格曼農陵墓裏面D寶物,攞哂黎呢度博物館展覽。












 參觀完博物館D寶藏就出去逛吓呢個所謂「黃金之城」。



 當時所謂之黃金城,依家只係爛石頭一堆。








 出番黎集合點。
 等齊人上車去食午餐。
 好快就到咗餐廳。

 揾個位坐定定等開餐。
 炒呢碟吾知乜菜,油淋淋。
 睇佢比D咩我嘆吓先。
 原來係茄子之類嘅物體。
 味道都唔錯喎。
 叫杯石榴汁飲吓先。





















食埋個豬扒意粉就飽飽喇。
 食飽離開餐廳,上車去參第一屆奥林匹克運動會場



 買咗入場門票。

 呢個奥林匹克運動會場,喺1896年第一屆近代奧林匹克運動會就喺呢度舉行,之後就每四年一次喺世界各城市舉行。
 咁奈歷史,有幾條柱喺度比你睇吓以經好滿足喇。


























當時傳遞奥運聖火儀式嘅相片。
 背景地下就係聖火嘅位置。

 觀衆看台。

 90米賽跑嘅起跑線,當時係用肉眼黎判斷邊個係第一名衝綫嘅,如果多個一名同時衝綫,比賽就重頭黎過,直至分出勝負為止。



 度拱門頂仲保存得好好喎。
 有藍天趁托嘅石柱特別耀眼。




 到此一遊。
 離開第三屆奧林匹克會場就去博物館參觀。


 館內都有D野睇吓。





















影呢幅相時比工作人員制止,佢話唔準客人同D展品一齊拍照,單影展品就可以。
 咁我就剩影展品囉。













 參觀完博物館就上車番酒店。
 今晚入住呢間酒店,最緊要仲係佢有WiFi。
 等攞房間。
 呢間渡假式酒店嘅房間唔錯喎,寬闊整齊,乾剩企理,正!

 房外有好多檸檬樹,我摘番幾個檸檬今晚冲杯檸檬茶比大人嘆吓至得。
 又到食晚餐時間。

 今晚都係食自助餐。 






















黎咗希臘,我同大人都鐘意咗食沙律喎。

 食物普通喇。
 食埋甜品就飽飽,同D老友傾咗一陣,番房冲個凉,煲杯奶茶再整多杯檸檬茶比大人,齊齊上網慢慢嘆,跟住就覺覺豬喇!
聽日我地連同架旅遊巴一齊上船往「金索斯島」,上沉船灣觀景台,鳥瞰整個沉船灣

沒有留言:

張貼留言