2017年5月22日 星期一

希臘-雅典,愛琴海遊輪,沉船灣十一天(第十、十一日)回港篇

22-5-2017  (第十日)回港篇
今日係回港日,我地會乘搭番渡輪,由扎金索斯島往基利尼碼頭,再乘旅遊巴住雅典机場,先飛往土耳其伊斯坦堡,轉机再飛番香港。
07:30起床,梳洗好落餐廳食早餐。
 執拾好行理準備上車岀碼頭。


 出發往碼頭。


 出到碼頭未夠鐘上船,喺附近逛吓。
 見有位釣友喺度釣緊魚,埋去同佢嗲幾句。
 佢話呢度冇大魚,只係D半斤十両嘅魚仔。
 夠鐘登船由扎金索斯島往基利尼碼頭。
 上到船,揾個靚位坐吓。
 呢架車仲喺度展覽喎。
 船好快就到達基利尼碼頭。
 上番旅遊巴往雅典机場,先去食個午餐。
 呢間餐廳喺海灘旁邊。


 喺外面用餐須然面對海灘,但都係喺番室內好D,有冷氣嘆吖嘛!


 我地早到咗,見仲未開餐,出去影吓相先。



 開餐喇,大家飲杯,慶祝呢次嘅旅程完滿結速。




 今餐好豐富,豬脾咁大隻點食得哂呀,唔好嘥,叫待應包起一碟攞走,一陣肚餓嘅時候先至食埋佢。

 食飽飽行番出海灘再影過。


 跟住上車往雅典机場,中途停低服務區小休,入便利店買吓野飲,順便去埋洗手間。

 休息咗一陣上車繼續往雅典机場。




 黎到雅典机場。
 辦理好登机手續,過埋安檢,D女人就梗係去免税店睇吓有D咩好買。
 喺A9閘口準備登机。

 起飛喇,我地由希臘雅典飛往土耳其伊斯坦堡,須時個半鐘,再轉机番香港。
 好快就到咗土耳其伊斯坦堡机場。 
 一落机即刻雞咁腳去往香港果班航机嘅閘口準備登机。
 航班準時起飛,喺机上食咗兩個餐,睇咗兩套戲,話咁快又回到香港。





















23-5-2017  (第十一日)
番到香港咧,落机入埋境, 喺呢度攞番D寄倉行理,搭机場巴士番屋企喇!
 今次大人嘅一部份戰利品。





















總結:今次十一天嘅行程,旅行社安排得好好,可以用「休閒兩個字黎形容,最可惜就係因大風浪嘅關係,去唔到沉船灣個海灘同埋觀賞果度海岸邊D「藍洞」;喺度要特別一題嘅係東瀛遊領隊Richard Chan,佢十分專業、有禮、細心、盡責,幫我地同埋D團友,解決唔少嘅問題,喺呢度要講聲多謝;好喇,比幾多分好呢,今次嘅旅程我比85分喇。

沒有留言:

張貼留言